Ogólnie fajna sprawa, w praniu okaże się jak z trwałością autobusu, jedno jest pewne, nauczymy się serwisować te auta najlepiej w Polsce bo chyba żaden z przewoźników nie ma w swoim taborze 11 hybryd a tyle w przyszłym roku mamy ich w sumie mieć, jak na razie mamy 4.
Jedno co jest denerwujące w nich to czułość elektroniki na zakłócenia w komunikacji między modułami, jakakolwiek chwilowa przerwa w instalacji lub zmiana rezystancji powoduje wywalenia komunikatu "usterka skrzyni biegów" lub co gorsza "awaria skrzyni biegów", ta druga powoduje koniec jazdy i telefon do dyspozytora o zamianę autobusu ... Z drugiej strony to dobrze dla człowieka który zetknie się z uszkodzoną izolacją kabla HV, nie zostanie on porażony prądem bo system od razu się wyłączy.
To tyle odnośnie hybryd, jeśli chodzi o wszystko inne czyli socjal, zarobki i t.d. to jestem zadowolony, to pierwsza od dawna firma w której wszystko jest tak jak być powinno.
Pozdrawiam i życzę ... wam wszystkiego co najlepsze ;)
Ahhh i jeszcze bym zapomniał firma zasponsorowała mi prawo jazdy kat. D, egzamin już zdany, prawko odebrane i już czasami śmigam po mieście wagą ciężką ;D
Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam.
OdpowiedzUsuń