poniedziałek, 15 lutego 2016

MK 14 EBR - Sniper Ghost Warrior 2

Tytuł posta to mój ulubiony karabin w S:GW 2 ze względu na to iż ma magazynek na 20 naboi i jest karabinem automatycznym czyli można strzelać raz za razem. Dość długo gram w sieci, w rankingu jestem 608 pod względem ilości zabitych, umarłem mniej razy :) także nie jest źle, zdarzyło się że miałem kilkanaście ofiar w rozgrywce z tym że zazwyczaj nie rankingowej no i zazwyczaj są to kiepściaki, t.zw. worki :) jak trafie na dobrych zawodników to dostaję niezłe baty ale nie pozostaję im dłużny. Mój pseudonim w trybie multiplayer to Bertonino, jeśli ktoś z moich czytelników gra w tą grę to jakby co pozdrawiam kolegów Senda i Liedt, najbardziej dali mi się we znaki, zbierałem do tej pory od nich największe lanie :) ale to dobrze jak ktoś sprowadzi mnie czasem na ziemię. Ostatnio grałem z dwoma kolesiami z RPA, rozmawiali między sobą w swoim języku i zdziwili się gdy zapytałem o ich język "Afrikaans" :D Ogólnie mało gram ostatnio bo dużo pracuję aż sił brak ale chyba zaraz na chwilę usiądę i rozwalę komuś rozgrywkę :) pozdrawiam blogerów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz